DocuSafe_EDU®

platforma wspomagającą procesy biznesowe w sektorze edukacyjnym.

Co to jest

DocuSafe_EDU® to platforma umożliwiająca automatyzację procesów związanych z obiegiem dokumentów oraz przepływem zadań/spraw w Uczelni wyższej.

Platforma zamienia papierową wersję dokumentów na elektroniczną, co ułatwia pracę oraz umożliwia stały
i nieograniczony dostęp do dokumentu dla wyznaczonej grupy użytkowników.
Procesy zaprojektowane w platformie odzwierciedlają schematy przepływu dokumentów w Uczelni.
Dzięki temu nasz produkt zapewnia pełną kontrolę nad przepływem dokumentów i chroni każde pismo przed zaginięciem.

Dla kogo

Platforma DocuSafe_EDU® przeznaczona jest do każdej Uczelni.

Kluczowymi odbiorcami oferowanego produktu są organizacje ukierunkowane na rozwój i nowoczesne zarządzanie w oparciu o technologie internetowe i zdalny dostęp do zasobów pracy.

Funkcjonalności platformy DocuSafe®_EDU dopasowywane są do procesów biznesowych charakterystycznych dla danej placówki edukacyjnej z możliwością integracji z istniejącą infrastrukturą techniczną u Klienta.

Do czego służy

DOCUSAFE_EDU® służy do usprawnienia pracy na
płaszczyznach działania Uczelni:

  • w pracy kancelarii, sekretariatów, biur podawczych,
  • w zarządzaniu elektronicznym
    archiwum dokumentów,
  • w elektronicznym procesowaniu
    dokumentów (Workflow),
  • w integracji danych z różnymi
    systemami,
  • w tworzeniu kompletnych raportów dzięki inteligentnemu mechanizmowi DocuSafe®BI.


Zapraszamy do kontaktu

Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania lub przygotujemy szczegółową ofertę

 Wyślij kopię do mnie

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych

Główne korzyści z wdrożenia DocuSafe_EDU®

Dla Uczelni

Zredukowanie kosztów przechowywania i drukowania dokumentów.

Wzrost bezpieczeństwa (ochrona dokumentów).

Uporządkowanie procesów.

Korzystanie z jednego systemu integrującego wszystkie istniejące systemy w Uczelni.

Lepsza jakość obsługi Klienta.

Promocja Uczelni oraz jej dorobku naukowego, poprzez Wirtualną Bibliotekę.

Dla pracownika

Kontrola nad własnymi zadaniami na każdym kroku procesu.

Automatyczne powiadamianie o zaległych i przeterminowanych zadaniach.

Uniknięcie trudności związanych z  podpisywaniem i kompletowaniem dokumentów do akceptacji.

Lepsza atmosfera w pracy (mniej stresu, mniej błędów).

Przykładowe procesy wdrożone w branży edukacyjnej

  • proces wspierający wypożyczenie dzieł sztuki oraz prac uczelnianych,
  • proces zamówienia publicznego,
  • rezerwacja i rozliczanie środków w budżecie,
  • wyjazd służbowy,
  • wniosek o zmianę stanowiska,
  • wniosek o przeksięgowanie wpłaty,
  • wniosek o zaliczkę,
  • proces akceptacji przyjęcia środka trwałego.