DocuSafe_MED®

Platforma optymalizująca procesy biznesowe w branży medycznej

Co to jest

DocuSafe_MED® jest unikalną platformą wspomagającą procesy biznesowe w Szpitalu/placówce medycznej.
Daje możliwość zastąpienia w organizacji dokumentów papierowych dokumentami elektronicznymi. To również skuteczny sposób na nowoczesne metody archiwizacji dokumentów.

Dla kogo

Platforma przeznaczona jest do potrzeb Szpitali i placówek medycznych, dzięki dostosowaniu do wymagań branży medycznej.

Do czego służy

DOCUSAFE_MED® służy do usprawnienia pracy na płaszczyznach działania Szpitala:

  •  w pracy kancelarii, sekretariatów, biur podawczych,
  •  w zarządzaniu elektronicznym archiwum dokumentów,
  • w elektronicznym procesowaniu dokumentów (Workflow),
  • w integracji danych z różnymi systemami,
  • w tworzeniu kompletnych raportów dzięki inteligentnemu mechanizmowi DocuSafe®BI.


Zapraszamy do kontaktu

Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania lub przygotujemy szczegółową ofertę

 Wyślij kopię do mnie

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych

Główne korzyści z wdrożenia DocuSafe_MED®

Dla Szpitala/placówki medycznej

Bezpieczeństwo i przestrzeganie procedur dotyczących procesu obsługi dokumentów w Szpitalu.

Transparentność procesów w Szpitalu.

Dostęp do dokumentów tylko dla upoważnionych osób przez 24h na dobę.

Lepsza jakość obsługi Klienta, lepszy wizerunek Szpitala.

Dla pracownika

Kontrola nad własnymi zadaniami na każdym kroku procesu.

Automatyczne powiadamianie o zaległych i przeterminowanych zadaniach.

Uniknięcie trudności związanych z  podpisywaniem i kompletowaniem dokumentów do akceptacji.

Lepsza atmosfera w pracy (mniej stresu, mniej błędów).

Przykładowe procesy wdrożone w branży medycznej

  • udostępnianie dokumentacji medycznej na wniosek,
  • proces wspierający upoważnienie do przetwarzania danych osobowych,
  • proces wspierający obsługę administracyjną badań klinicznych,
  • proces wspierający obsługę pacjenta nieubezpieczonego.
  • proces obsługi wniosku o wykorzystanie prywatnego sprzętu w sieci szpitala,
  • proces obsługi pism przychodzących,
  • proces obsługi faktury zakupowej, kosztowej i innych dokumentów zakupu.