Branża: finanse

Sektor biznesowy

Opis klienta

Firma z branży finansowej, istnieje na rynku polskim od 1992 roku.
Zajmuje się sporządzaniem specjalistycznych ekspertyz i opinii prawnych, organizacją szkoleń, seminariów i konferencji, przede wszystkim w dziedzinach związanych z działalnością banków/ finansów, świadczeniem usług w zakresie pośrednictwa w zlecaniu wycen nieruchomości.

Potrzeba Klienta

1. Potrzeba sprawnego i bezpiecznego zarządzania procesem obiegu dokumentów w sekretariacie ze szczególnym uwzględnieniem dokumentów finansowych.

2. Zastosowanie rozwiązania, które pozwoli na przepływ dokumentów/ spraw w całym sektorze bankowym.

Nasze rozwiązanie

Zaprojektowanie, wdrożenie i administrowanie kilkoma rozwiązaniami dedykowanymi, dostępnymi dla całego sektora bankowego w Polsce.

Wdrożenie platformy DocuSafe ®, z rozwinięciem funkcjonalności
DocuSafe ®Kancelaria:

Zaproponowane rozwiązania pozwoliły na:

  • sprawniejszy obieg korespondencji, w tym również dokumentów finansowych,
  • bezpieczny dostęp do informacji wyłącznie przez osoby do tego powołane,
  • stworzenie jednolitego archiwum korespondencji,
  • szybki dostęp do informacji i korespondencji,
  • bezpieczny i aktualny dostęp do zastrzeżonych dokumentów tożsamości,
  • bezpieczne i sprawne zarządzanie ryzykami operacyjnymi w sektorze bankowym,
  • dynamiczna baza zdolności kredytowych,
  • dostęp do wybranych danych zapisanych w bazie PESEL

Dodatkowo zastosowanie:

  • dedykowanego rozwiązania E-sklep, umożliwiającego w przejrzysty i sprawny sposób składanie zamówień, z podziałem na koszty, osoby akceptujące, zliczaniem stanu magazynu i stanu budżetu dla każdego działu w Uczelni.
Więcej o produkcie DocuSafe®
Więcej o rozwiązaniach dedykowanych

Przykładowe wdrożone procesy

proces obsługi delegacji krajowej

proces obsługi faktury zakupowej, kosztowej i innych dokumentów zakupu

proces obsługi pism przychodzących

proces obsługi pisma wewnętrznego

proces obsługi pisma wychodzącego

proces obsługi umowy z uczestnikiem

proces obsługi załączników (danych pracowników banków)

proces wspierający obsługę wniosku urlopowego.

200

Orientacyjna liczba użytkowników

2007

Współpraca od 2007 r.

Chcą Państwo dowiedzieć się, jakie rozwiązania zastosowaliśmy w tej branży?

Prosimy o zostawienie danych kontaktowych, a prześlemy Państwu inne Case Study.