Aktualności

Klient COM-PAN System nagrodzony za jakość obsługi klienta

Firma Impuls Leasing, dla której COM-PAN System realizuje projekt Centrum Obsługi Klienta (COK), została nagrodzona w konkursie „Firma Przyjazna Klientowi” organizowanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Impuls Leasing udostępnia swoim klientom system COK umożliwiający realizowanie większości spraw drogą elektroniczną.

 

Nagroda – Firma Przyjazna Klientowi (FPK)

Impuls Leasing otrzymał nagrodę wyróżniającą firmy za wysoką jakość obsługi klientów. Firma Przyjazna Klientowi to program badawczo-certyfikacyjny, którego celem jest ocena satysfakcji klientów. FPK przyznawana jest przez klientów firmy za wysoką jakość współpracy na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Obserwatorium Zarządzania – organizatora konkursu. Impuls Leasing udostępnia klientom platformę COK, do której COM-PAN System dostarcza autorskie rozwiązanie informatyczne.

 

Platforma COK

Centrum Obsługi Klienta powstało z potrzeby podniesienia jakości obsługi klienta i w celu utrwalenia długofalowych relacji. Rozwiązanie zaimplementowane w Impuls Leasing jest systemem wsparcia obsługi klienta, który dostarcza szeroki zakres funkcjonalności w zakresie kontaktu klienta z firmą oraz w wewnętrznej komunikacji pomiędzy pracownikami. Klienci firmy mają możliwość złożenia wniosków poprzez formularz zgłoszeń umieszczony na stronie internetowej Impuls Leasing. Wszelkie zgłaszane sprawy agregowane są w systemie COK według przypisanej im kategorii. Poprzez portal COK realizowane są sprawy dotyczące m.in. ustalenia terminu płatności rat, zmiany danych teleadresowych, otrzymania duplikatu faktury, wyjaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących umowy oraz zgłoszenia reklamacji.

 

Wdrożenie systemu w Impuls Leasing objęło analizę przedwdrożeniową, instalację i konfigurację systemu oraz przeszkolenie 70 użytkowników obsługujących system COK. Platforma oprócz standardowych funkcjonalności przesyłania zgłoszeń wyposażona jest w monitoring czasu realizacji poszczególnych zadań oraz w odpowiednią logikę przesyłania zgłoszenia do właściwego ze względu na charakter wniosku działu w firmie. Szybka reakcja na zgłoszenie jest kluczowym elementem składającym się na sukces firmy i  zadowolenie klientów.

26 czerwca 2014


Wstecz


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. dowiedz się więcej >>

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close