Aktualności

3 kroki do usprawnienia pracy w Firmie

  • Jak usprawnić pracę w Firmie?
  • Co zrobić, aby pomimo konkurencji uzyskać przewagę jakościową i kosztową?
  • Jak uzyskać więcej przestrzeni na obsługę Klientów i realizację zadań?

Wyzwaniem dla Firm jest znalezienie odpowiedzi i rozwiązania na te pytania.

Poniżej przedstawiamy sprawdzone sposoby, które pomagają w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej w Firmach, poprawie jakości i usprawnieniu kontroli nad budżetem:

  • KROK I – WIEDZA O PROCESACH W FIRMIE:

Okazuje się, że przyzwyczajenie pracowników w Firmach jest tak duże, iż nie widzą potrzeby weryfikacji procesów biznesowych w celu ich optymalizacji. Istnieje przekonanie: „jeśli coś działa – po co to zmieniać”. Jednak nasze doświadczenia pokazują, że podczas analizy realnych procesów funkcjonujących w Firmie, odkrywamy możliwości zaoszczędzenia czasu i nakładów w Firmie Klienta.

  • KROK II – KONTROLA I NATYCHMIASTOWA INFORMACJA:

Kiedy „wąskie gardła” w realizacji procesów zostaną odkryte, zastosowane zostaną reguły i zasady, pozwalające na eliminację ograniczeń spowodowanych przez tzw. „czynnik ludzki”, ważnym punktem w funkcjonowaniu Firmy jest bieżąca informacja o tym, co się dzieje z danym procesem/dokumentem. Szybkie uzyskanie odpowiedzi na pytania takie jak np.: gdzie znajduje się dany dokument, kto go przetrzymuje, kto chwilowo przejął obowiązki z tytułu urlopu osoby odpowiedzialnej za dany proces, jak rozkładają się koszty i czas pracy, gdzie szukać oszczędności,  jaki jest termin płatności faktury – pomagają w sprawnym reagowaniu i modyfikacji procesów.

  • KROK III – AUTOMATYZACJA PROCESÓW:

Zebranie powyższych doświadczeń, wiedzy o Firmie i podjęcie kroków w celu zautomatyzowania procesów biznesowych, tak by były powtarzalne i informowały użytkowników o etapach pracy, oraz pilnowały ustaleń – to najlepsze rozwiązanie na uzyskanie przewagi konkurencyjnej Firmy. Automatyzacja procesów (inaczej Elektroniczne zarządzanie dokumentacją) pomaga w odciążeniu pracowników od konieczności pamiętania o każdym kroku potrzebnym przy realizacji procesu zgodnego z procedurą w Firmie. Pozwala sprawnie i bezpiecznie kontrolować zadania i wydatki.

Najlepszym rozwiązaniem jest wdrożenie Elektronicznego obiegu dokumentów. Z przyjemnością się tym dla Państwa zajmiemy.3 kroki do usprawnienia pracy w Firmie

Zapraszamy do kontaktu.

6 lutego 2017


Wstecz


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. dowiedz się więcej >>

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close