DocuSafe_MED®

Platforma optymalizująca procesy biznesowe w branży medycznej

Co to jest

DocuSafe_MED® jest unikalną platformą wspomagającą procesy biznesowe w Szpitalu/placówce medycznej.
Daje możliwość zastąpienia w organizacji dokumentów papierowych dokumentami elektronicznymi. To również skuteczny sposób na nowoczesne metody archiwizacji dokumentów.

Dla kogo

Platforma przeznaczona jest do potrzeb Szpitali i placówek medycznych, dzięki dostosowaniu do wymagań branży medycznej.

Do czego służy

DOCUSAFE_MED® służy do usprawnienia pracy na płaszczyznach działania Szpitala:

  •  w pracy kancelarii, sekretariatów, biur podawczych,
  •  w zarządzaniu elektronicznym archiwum dokumentów,
  • w elektronicznym procesowaniu dokumentów (Workflow),
  • w integracji danych z różnymi systemami,
  • w tworzeniu kompletnych raportów dzięki inteligentnemu mechanizmowi DocuSafe®BI.

    Zapraszamy do kontaktu

    Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania lub przygotujemy szczegółową ofertę

    Wyślij kopię do mnie

    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych

    Główne korzyści z wdrożenia DocuSafe_MED®

    Dla Szpitala/placówki medycznej

    Bezpieczeństwo i przestrzeganie procedur dotyczących procesu obsługi dokumentów w Szpitalu.

    Transparentność procesów w Szpitalu.

    Dostęp do dokumentów tylko dla upoważnionych osób przez 24h na dobę.

    Lepsza jakość obsługi Klienta, lepszy wizerunek Szpitala.

    Dla pracownika

    Kontrola nad własnymi zadaniami na każdym kroku procesu.

    Automatyczne powiadamianie o zaległych i przeterminowanych zadaniach.

    Uniknięcie trudności związanych z  podpisywaniem i kompletowaniem dokumentów do akceptacji.

    Lepsza atmosfera w pracy (mniej stresu, mniej błędów).

    Przykładowe procesy wdrożone w branży medycznej

    • udostępnianie dokumentacji medycznej na wniosek,
    • proces wspierający upoważnienie do przetwarzania danych osobowych,
    • proces wspierający obsługę administracyjną badań klinicznych,
    • proces wspierający obsługę pacjenta nieubezpieczonego.
    • proces obsługi wniosku o wykorzystanie prywatnego sprzętu w sieci szpitala,
    • proces obsługi pism przychodzących,
    • proces obsługi faktury zakupowej, kosztowej i innych dokumentów zakupu.

    Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. dowiedz się więcej >>

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close