Aktualności

Analiza danych – nowa funkcjonalność w DocuSafe®

Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw potrzebom Firm i Instytucji, rozszerzyliśmy funkcjonalność platformy DocuSafe® o inteligentny mechanizm DocuSafe®BI.
DocuSafe®BI pozwala „od ręki” stworzyć kompletne analizy danych i raporty graficzne, ze wszystkich informacji które są zapisane w platformie.

Mogą Państwo zmierzyć m.in.:

  • średni czas realizacji zadania/dokumentu,
  • czas oczekiwania sprawy na akceptację,
  • obłożenie pracowników zadaniami,
  • porównanie efektywności działów w firmie,
  • czas rozpatrywania reklamacji,
  • liczbę dokumentów z terminem ważności, opóźnienia,
  • określenie tzw. „wąskich gardeł”,
  • ilość przesyłek wychodzących z Firmy, w dowolnym okresie,
  • budżet wydany na konkretny dział/ zadanie itp.

DocuSafe®BI przeznaczony jest zarówno dla użytkowników korzystających z platformy DocuSafe®, jak i Klientów, którzy szukają optymalnego rozwiązania usprawniającego procesy biznesowe w Firmie/Organizacji.

Dzięki DocuSafe®BI mają Państwo pełną kontrolę nad efektywnością i budżetem w Firmie.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu. 

Z przyjemnością przygotujemy szczegółową ofertę i odpowiemy na pytania: info@docusafe.pl

Nowa funkcjonalność w DocuSafe

 

1 sierpnia 2016


Wstecz


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. dowiedz się więcej >>

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close