Aktualności

Analiza danych – nowa funkcjonalność w DocuSafe®

Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw potrzebom Firm i Instytucji, rozszerzyliśmy funkcjonalność platformy DocuSafe® o inteligentny mechanizm DocuSafe®BI.
DocuSafe®BI pozwala „od ręki” stworzyć kompletne analizy danych i raporty graficzne, ze wszystkich informacji które są zapisane w platformie.

Mogą Państwo zmierzyć m.in.:

  • średni czas realizacji zadania/dokumentu,
  • czas oczekiwania sprawy na akceptację,
  • obłożenie pracowników zadaniami,
  • porównanie efektywności działów w firmie,
  • czas rozpatrywania reklamacji,
  • liczbę dokumentów z terminem ważności, opóźnienia,
  • określenie tzw. „wąskich gardeł”,
  • ilość przesyłek wychodzących z Firmy, w dowolnym okresie,
  • budżet wydany na konkretny dział/ zadanie itp.

DocuSafe®BI przeznaczony jest zarówno dla użytkowników korzystających z platformy DocuSafe®, jak i Klientów, którzy szukają optymalnego rozwiązania usprawniającego procesy biznesowe w Firmie/Organizacji.

Dzięki DocuSafe®BI mają Państwo pełną kontrolę nad efektywnością i budżetem w Firmie.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu. 

Z przyjemnością przygotujemy szczegółową ofertę i odpowiemy na pytania: info@docusafe.pl

Nowa funkcjonalność w DocuSafe

 

1 sierpnia 2016


Wstecz