Czym jest elektroniczna kancelaria od DocuSafe®?
DocuSafe®Kancelaria jest funkcjonalnością dedykowaną do zarządzania strumieniem korespondencji przychodzącej, wewnętrznej i wychodzącej w firmie.
Elektroniczna kancelaria w znaczący sposób podnosi efektywność pracy, i redukuje koszty dzięki zastosowaniu narzędzi do skanowania poczty przychodzącej. Rozwiązanie wyposażone jest w moduł automatycznego filtrowania, sortowania i przesyłania korespondencji wraz z dokumentami wchodzącymi w ich skład.
DocuSafe®Kancelaria eliminuje manualne czynności związane z tradycyjnym, papierowym obiegiem pism. Głównym założeniem rozwiązania jest maksymalne usprawnienie procesów związanych z obsługą korespondencji oraz łatwy i szybkii dostęp do zgromadzonych dokumentów, które dotychczas miały postać tradycyjną. Jest to również doskonałe usprawnienie procesu Elektronicznego obiegu faktur. Elektroniczny obieg faktur to innowacyjne rozwiązanie dla Twojej firmy.