DocuSafe_EDU®

platforma wspomagającą procesy biznesowe w sektorze edukacyjnym.

Co to jest

DocuSafe_EDU® to platforma umożliwiająca automatyzację procesów związanych z obiegiem dokumentów oraz przepływem zadań/spraw w Uczelni wyższej.

Platforma zamienia papierową wersję dokumentów na elektroniczną, co ułatwia pracę oraz umożliwia stały
i nieograniczony dostęp do dokumentu dla wyznaczonej grupy użytkowników.
Procesy zaprojektowane w platformie odzwierciedlają schematy przepływu dokumentów w Uczelni.
Dzięki temu nasz produkt zapewnia pełną kontrolę nad przepływem dokumentów i chroni każde pismo przed zaginięciem.

Dla kogo

Platforma DocuSafe_EDU® przeznaczona jest do każdej Uczelni.

Kluczowymi odbiorcami oferowanego produktu są organizacje ukierunkowane na rozwój i nowoczesne zarządzanie w oparciu o technologie internetowe i zdalny dostęp do zasobów pracy.

Funkcjonalności platformy DocuSafe®_EDU dopasowywane są do procesów biznesowych charakterystycznych dla danej placówki edukacyjnej z możliwością integracji z istniejącą infrastrukturą techniczną u Klienta.

Do czego służy

DOCUSAFE_EDU® służy do usprawnienia pracy na
płaszczyznach działania Uczelni:

  • w pracy kancelarii, sekretariatów, biur podawczych,
  • w zarządzaniu elektronicznym
    archiwum dokumentów,
  • w elektronicznym procesowaniu
    dokumentów (Workflow),
  • w integracji danych z różnymi
    systemami,
  • w tworzeniu kompletnych raportów dzięki inteligentnemu mechanizmowi DocuSafe®BI.

    Zapraszamy do kontaktu

    Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania lub przygotujemy szczegółową ofertę

    Wyślij kopię do mnie

    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych

    Główne korzyści z wdrożenia DocuSafe_EDU®

    Dla Uczelni

    Zredukowanie kosztów przechowywania i drukowania dokumentów.

    Wzrost bezpieczeństwa (ochrona dokumentów).

    Uporządkowanie procesów.

    Korzystanie z jednego systemu integrującego wszystkie istniejące systemy w Uczelni.

    Lepsza jakość obsługi Klienta.

    Promocja Uczelni oraz jej dorobku naukowego, poprzez Wirtualną Bibliotekę.

    Dla pracownika

    Kontrola nad własnymi zadaniami na każdym kroku procesu.

    Automatyczne powiadamianie o zaległych i przeterminowanych zadaniach.

    Uniknięcie trudności związanych z  podpisywaniem i kompletowaniem dokumentów do akceptacji.

    Lepsza atmosfera w pracy (mniej stresu, mniej błędów).

    Przykładowe procesy wdrożone w branży edukacyjnej

    • proces wspierający wypożyczenie dzieł sztuki oraz prac uczelnianych,
    • proces zamówienia publicznego,
    • rezerwacja i rozliczanie środków w budżecie,
    • wyjazd służbowy,
    • wniosek o zmianę stanowiska,
    • wniosek o przeksięgowanie wpłaty,
    • wniosek o zaliczkę,
    • proces akceptacji przyjęcia środka trwałego.

    Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. dowiedz się więcej >>

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close