Aktualności

Następny projekt wdrożeniowy za nami

Miło nam poinformować, że zakończyliśmy następny projekt wdrożeniowy, usprawniający procesy biznesowe. Tym razem dotyczył procesów:

  • przyjmowanie zamówień na towar,
  • obsługa reklamacji.

Rozwiązanie służy do składania zamówień i reklamacji w Portalu, przez zewnętrznych użytkowników. Całość spina nasza platforma DocuSafe®, umożliwiająca automatyzację i kontrolę spraw, łącznie z informowaniem kontrahentów na bieżąco na jakim etapie jest dana reklamacja czy zamówienie. Funkcja powiadamiania mailowego pozwala na szybką weryfikację reklamacji, czy poprawność złożonego zamówienia. Takie rozwiązanie pomaga w standaryzacji jakości obsługi, eliminacji błędów i automatycznemu rozdzieleniu zadań pracownikom.

Powyższy projekt został wdrożony u Klienta, który specjalizuje się w sprzedaży wysokiej jakości produktów, takich jak: podłogi, ościeżnice, drzwi i akcesoria do nich.

Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do usprawnienia procesów biznesowych. Z przyjemnością pomożemy Państwu we wdrożeniu rozwiązania dostosowanego do Państwa biznesu. Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.

Elektroniczny obieg faktur - następny projekt wdrożeniowy za nami

27 lutego 2017


Wstecz


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. dowiedz się więcej >>

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close