Aktualności

Następny projekt wdrożeniowy za nami

Miło nam poinformować, że zakończyliśmy następny projekt wdrożeniowy, usprawniający procesy biznesowe. Tym razem dotyczył procesów:

  • przyjmowanie zamówień na towar,
  • obsługa reklamacji.

Rozwiązanie służy do składania zamówień i reklamacji w Portalu, przez zewnętrznych użytkowników. Całość spina nasza platforma DocuSafe®, umożliwiająca automatyzację i kontrolę spraw, łącznie z informowaniem kontrahentów na bieżąco na jakim etapie jest dana reklamacja czy zamówienie. Funkcja powiadamiania mailowego pozwala na szybką weryfikację reklamacji, czy poprawność złożonego zamówienia. Takie rozwiązanie pomaga w standaryzacji jakości obsługi, eliminacji błędów i automatycznemu rozdzieleniu zadań pracownikom.

Powyższy projekt został wdrożony u Klienta, który specjalizuje się w sprzedaży wysokiej jakości produktów, takich jak: podłogi, ościeżnice, drzwi i akcesoria do nich.

Cieszymy się, że mogliśmy przyczynić się do usprawnienia procesów biznesowych. Z przyjemnością pomożemy Państwu we wdrożeniu rozwiązania dostosowanego do Państwa biznesu. Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.

Elektroniczny obieg faktur - następny projekt wdrożeniowy za nami

27 lutego 2017


Wstecz