DocuSafe®

platforma optymalizująca procesy biznesowe w Firmie/Organizacji

Co to jest

DocuSafe®
to platforma umożliwiająca automatyzację procesów związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów oraz przepływem zadań/spraw w Firmie/Organizacji.

System elektronicznego obiegu dokumentów zamienia papierową wersję dokumentów na elektroniczną, co ułatwia pracę oraz umożliwia stały i nieograniczony dostęp do dokumentu dla wyznaczonej grupy użytkowników.
Procesy zaprojektowane w platformie odzwierciedlają schematy przepływu dokumentów w danej organizacji.
Dzięki temu nasz produkt zapewnia pełną kontrolę nad przepływem dokumentów i chroni każde pismo przed zaginięciem.

Dla kogo

Platforma przeznaczona jest do każdej Firmy czy Instytucji bez względu na rodzaj branży, w której funkcjonują.

Kluczowymi odbiorcami systemu elektronicznego obiegu dokumentów są organizacje ukierunkowane na rozwój i nowoczesne zarządzanie w oparciu o technologie internetowe i zdalny dostęp do zasobów pracy.

Funkcjonalności platformy DocuSafe® dopasowywane są do procesów biznesowych charakterystycznych dla danej firmy, z możliwością integracji z istniejącą infrastrukturą techniczną u Klienta.

Do czego służy

DOCUSAFE®, czyli system elektronicznego obiegu dokumentów, służy do usprawnienia pracy na płaszczyznach działania Firmy:

  • w pracy kancelarii, sekretariatów, biur podawczych,
  • w zarządzaniu elektronicznym archiwum dokumentów, (archiwizacja dokumentów)
  • w elektronicznym procesowaniu dokumentów (Workflow),
  • w tworzeniu kompletnych raportów dzięki inteligentnemu mechanizmowi DocuSafe®BI.

Dzięki Platformie DocuSafe® każda Organizacja ma szansę na poprawę jakości swojej pracy i odkrycie większych możliwości biznesowych. Elektroniczny obieg dokumentów to idealne rozwiązanie dla Twojej firmy.


Zapraszamy do kontaktu

Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania lub przygotujemy szczegółową ofertę

 Wyślij kopię do mnie

 Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych

Obszary funkcjonalne platformy DocuSafe®

DocuSafe® Archiwum

pomaga w bezpiecznym przechowywaniu i udostępnianiu dokumentów w wersji elektronicznej.

(więcej >>)

DocuSafe® Kancelaria

wspiera pracę kancelarii i sekretariatów, biur podawczych zapewniając pełną kontrolę nad obiegiem przesyłek wysyłanych i otrzymywanych.

(więcej >>)

DocuSafe® Workflow

automatyzuje kluczowe obszary biznesowe oraz usprawnia i optymalizuje obieg dokumentów w Organizacji.

(więcej >>)

DocuSafe® BI

inteligentny mechanizm, pozwalający tworzyć „od ręki” kompletne analizy danych i raporty graficzne.

(więcej >>)

Główne korzyści z wdrożenia DocuSafe®

  • optymalizacja kosztów biznesowych w wyniku eliminacji dokumentów papierowych na rzecz ich wersji elektronicznej,
  • bezpieczny dostęp do dokumentów i danych za pomocą prostego w obsłudze interfejsu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej.