DocuSafe®

platforma optymalizująca procesy biznesowe w Firmie/Organizacji

Czym jest elektroniczny obieg dokumentów z DocuSafe®?

DocuSafe® to platforma umożliwiająca automatyzację procesów związanych z elektronicznym obiegiem dokumentów oraz przepływem zadań/spraw w Firmie/Organizacji.

System elektronicznego obiegu dokumentów zamienia papierową wersję dokumentów na elektroniczną, co ułatwia pracę oraz umożliwia stały i nieograniczony dostęp do dokumentu dla wyznaczonej grupy użytkowników.
Procesy zaprojektowane w platformie odzwierciedlają schematy przepływu dokumentów w danej organizacji.
Dzięki temu nasz produkt zapewnia pełną kontrolę nad przepływem dokumentów i chroni każde pismo przed zaginięciem. To również bezpieczny obieg faktury w firmie.

Gdzie najlepiej się sprawdzi system elektronicznego obiegu dokumentów?

Platforma przeznaczona jest do każdej Firmy czy Instytucji bez względu na rodzaj branży, w której funkcjonują.

Kluczowymi odbiorcami systemu elektronicznego obiegu dokumentów są organizacje ukierunkowane na rozwój i nowoczesne zarządzanie w oparciu o technologie internetowe i zdalny dostęp do zasobów pracy.

Funkcjonalności platformy DocuSafe® dopasowywane są do procesów biznesowych charakterystycznych dla danej firmy, z możliwością integracji z istniejącą infrastrukturą techniczną u Klienta.

Jak wykorzystać zalety platformy DocuSafe®?

DOCUSAFE®, czyli system elektronicznego obiegu dokumentów, służy do usprawnienia pracy na płaszczyznach działania Firmy:

  • w pracy kancelarii, sekretariatów, biur podawczych,
  • w zarządzaniu elektronicznym archiwum dokumentów, (archiwizacja dokumentów)
  • w elektronicznym procesowaniu dokumentów (Workflow),
  • w tworzeniu kompletnych raportów dzięki inteligentnemu mechanizmowi DocuSafe®BI.

Dzięki Platformie DocuSafe® każda Organizacja ma szansę na poprawę jakości swojej pracy i odkrycie większych możliwości biznesowych. Elektroniczny obieg dokumentów to idealne rozwiązanie dla Twojej firmy.

    Zapraszamy do kontaktu

    Z przyjemnością odpowiemy na Państwa pytania lub przygotujemy szczegółową ofertę

    Wyślij kopię do mnie

    Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych

    Obszary funkcjonalne platformy DocuSafe®

    DocuSafe® Archiwum

    pomaga w bezpiecznym przechowywaniu i udostępnianiu dokumentów w wersji elektronicznej.

    (więcej >>)

    DocuSafe® Kancelaria

    wspiera pracę kancelarii i sekretariatów, biur podawczych zapewniając pełną kontrolę nad obiegiem przesyłek wysyłanych i otrzymywanych.

    (więcej >>)

    DocuSafe® Workflow

    automatyzuje kluczowe obszary biznesowe oraz usprawnia i optymalizuje obieg dokumentów w Organizacji.

    (więcej >>)

    DocuSafe® BI

    inteligentny mechanizm, pozwalający tworzyć „od ręki” kompletne analizy danych i raporty graficzne.

    (więcej >>)

    Główne korzyści z wdrożenia DocuSafe®

    • optymalizacja kosztów biznesowych w wyniku eliminacji dokumentów papierowych na rzecz ich wersji elektronicznej, (sprawny przepływ dokumentów w firmie)
    • bezpieczny dostęp do dokumentów i danych za pomocą prostego w obsłudze interfejsu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej.

    Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. dowiedz się więcej >>

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close